Annu-hotel.com

Pensions op de Filipijnen

Kies je data om de laatste prijzen en deals te zien

2 Volwassenen · 1 slaapkamer

Andere soorten accommodatie op de Filipijnen

Best beoordeelde Pensions op de Filipijnen

De Pensions in andere landen

Trending bestemmingen

Laatste klantbeoordelingen

Gebaseerd op de meest recente geverifieerde verblijven

G

Gabriëlle

12/03/2026 16:08:11

10/10
Positief punt:

"Simpele kamers maar super schoon, fijne douche, goede koelkast en heerlijke bedden. De keuken was ook altijd schoon en hygiënisch. Er zijn genoeg plekjes om lekker te zitten, ook voor het ontbijt. Goed en gratis parkeren bij de accommodatie. Het personeel, wij zijn ontvangen door Magdy, is ook super vriendelijk en denkt met ons mee. Voor ons was de locatie top, onze vrienden wonen dichtbij en je kan makkelijk wandelen naar het gezellige plantsoen Marie Pampoen en naar Pietermaai/Punda. Wij hebben een fijn verblijf gehad hier!"

Negatief punt:

Alles was goed

L

Lenka

19/12/2025 18:07:16

9/10
Positief punt:

"absolutely top ', nice and kind is the owner. We were absolutely excited by breakfast - everything was fresh and homemade and we got the stories about all products which were used. We loved it and we will come with pleasure again. We can only recommended. and like a bonus, we can stay with our small dog, what was the first time in the existence of this hotel. Thank you again. Lenka with family."

Negatief punt:

I can not find anything.

F

Francine

25/01/2025 12:28:46

8/10
Positief punt:

"Dat ik weer een eigen kamer met douche en toilet had na verschillende dorms."

Negatief punt:

Het guesthouse ligt ver van het busstation. In Belmopan valt niets te beleven, wel in de omgeving, maar dan is een eigen auto handig . Met de bus kom je niet ver en kost te veel tijd

S

Stefanie

18/03/2026 05:31:47

9/10
Positief punt:

"Midden in de jungle verblijven en toch vlak bij de stad! Prachtige onderhouden hutjes en domein én veel wildlife"

Negatief punt:

Als je naar de stad wou moest je sowieso de auto nemen. Er is slechts één restaurantje naast het verblijf.

H

Hein

24/04/2025 17:09:20

9/10
Positief punt:

"De locatie was op zich goed, dichtbij een parkeergarage die zeker wel nodig was. Er was een redelijk ontbijt aanwezig. Het uitzicht was op de bergen met daarop nog de nodige sneeuw waar ook nog volop gebruik van werd gemaakt door de skiërs"

Negatief punt:

Het was in de ochtend druk met de auto's van het woon werk verkeer. Omdat er vooral bergen zijn, zijn er een beperkt aantal doorgaande wegen waar al het verkeer overheen moet met als gevolg filevorming

E

E

29/07/2025 03:13:56

8/10
Positief punt:

"Kamer was schoon en netjes. Joyce de gastvrouw was erg vriendelijk"

Negatief punt:

Zwembad had ijskoud water die dag

A

Anja

22/02/2026 21:21:09

8/10
Positief punt:

"Sehr freundlicher Gastgeber! Frühstück gut und lecker mit Saft und auch auf Wunsch Rührei!"

Negatief punt:

Die aufgeklebten Folien an einigen Stellen!

I

Ingrid

13/03/2026 08:35:55

9/10
Positief punt:

"Heel vriendelijke gastvrouw! Alle voorzieningen prima, en dicht bij airport."

Negatief punt:

Beetje verouderd, maar alles werkte en was prima in orde.

L

Lisanne

09/06/2024 08:12:27

9/10
Positief punt:

"Mooie locatie, lekker ontbijt en super vriendelijk personeel"

Negatief punt:

De stroom werd overdag soms uit gezet waardoor er geen warm water was en telefoons niet opgeladen konden worden

E

Ewart

13/11/2025 22:39:23

8/10
Positief punt:

"It’s located close to the local amenities and it’s quietly tucked away"

Negatief punt:

I don’t like sharing bathrooms

P

Peter_zonhoven

14/02/2026 15:49:31

8/10
Positief punt:

"Locatie was perfect om Reykjavik te bezoeken. Op 200 meter heb je bushalte Klambratun waar je met buslijn 3(BSI busterminal) of 6 direct in het centrum bent. Lijn 55 brengt je naar de luchthaven. De citycard geeft je trouwens toegang tot gratis openbaar vervoer. Indien je dit niet wenst, wandel je ongeveer 15 minuten tot het centrum. De eigenaars van het guesthouse waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was eenvoudig maar lekker. Voor ons is die hele poespas 's morgens niet nodig."

Negatief punt:

Het viel niet echt tegen maar het was een beetje jammer dat je gedurende de dag de koffiemachine niet kan gebruiken. Na een lange wandeling of een uitstap kan een tas koffie deugd doen.

D

Daaf

20/10/2024 19:16:25

9/10
Positief punt:

"De host was enorm vriendelijk en gastvrij. We kwamen pas om 4 uur snachts aan bij het verblijf, maar dit was geen enkel probleem en hij ontving ons erg vriendelijk. Het appartement is basic, maar voor een overnachting dichtbij het vliegveld heb je niet meer nodig dan dit."

Negatief punt:

Aucun.

I

Indira

27/04/2024 11:34:34

9/10
Positief punt:

"Voor de overnachting voor onze vervolg reis was dit perfect. De manager hielp ons goed uit."

Negatief punt:

Aucun.

S

Silke

01/04/2023 22:55:53

10/10
Positief punt:

"It is a botanical garden with horses.Everything is beautifully maintained.Breakfast was plentiful and you can stroll around the property for hours."

Negatief punt:

Aucun.

M

Michel

23/01/2025 21:25:26

10/10
Positief punt:

"Locatie comfortabel en van alle gemakken voorzien! Geweldige service en betrokkenheid!"

Negatief punt:

Aucun.

M

Muhammad

25/02/2024 13:15:03

10/10
Positief punt:

"Great hospitality, kind owner. Quiet location and comfy"

Negatief punt:

The shower is a bit uncomfortable

W

Wanda

19/10/2025 05:57:07

9/10
Positief punt:

"De locatie is perfect: middenin het oude centrum en alles op loopafstand. Timur en zijn vrouw zijn ontzettend aardig en laten je thuis voelen. Ze bereiden een geweldig uitgebreid en lekker ontbijt voor je elke ochtend en hij haalde ons op van het station. Het was een hele leuke ervaring om zo bij mensen thuis te slapen."

Negatief punt:

De matrassen op de bedden zijn wat oud en het gordijn sluit niet helemaal goed.

P

Pablo

24/09/2024 13:36:02

10/10
Positief punt:

"Había de todo, muy cerca, muy buena calidad precio. Muy buena disposición de dueño. Todo muy cómodo."

Negatief punt:

Nada, todo bien.

A

Angela

17/03/2026 11:42:44

8/10
Positief punt:

"It was a lovely little cabin and had everything we needed."

Negatief punt:

Aucun.

D

Dag2014

25/05/2025 18:53:52

9/10
Positief punt:

"If you're looking for a quiet place, Villa Serenity by the Water is where you need to go... and yet, it's just a throw of stone away from shops and busy places... as for the breakfast, I must say I've enjoyed the sweetest omelette ever, accompanied with a selection of fruits/yoghurt/toasts... exactly what I needed to start my next journey on the right foot !!!... apart from that, rooms are large, very well quiped and nicely decorated... making your stay real enjoyable !"

Negatief punt:

I found it a little difficult to adjust temperature in the shower as it is a sophisticated model with thermostat... but had I stayed longer, I would have asked for advice and I'm sure I would have mastered the issue !

I

Inge

31/03/2025 09:21:32

9/10
Positief punt:

"We hadden 2 nette, schone, ruime kamers met airco én fan en muskietennet. Ruime badkamer met aparte wc en douche cel met heerlijke warm water en goede straal. Ook een overdekt zitje buiten voor de kamer. Wel veel muggen. Niet gehorig! Vriendelijke eigenaar. Guesthouse zit midden in Hikkaduwa, vlakbij de zee en winkels en restaurants. Een echte aanrader."

Negatief punt:

Aucun.

J

Jamie

18/02/2026 16:07:08

10/10
Positief punt:

"It was really good value for money in the area, the breakfast was nice and filling, egg made fresh, avocado, toast, fruit, coffee and tea. The room was really nice we thought it might be cold but the blankets kept us perfect temperature. Only a 4 minute drive from the bus terminal. The man on reception kindly flagged a tuktuk down for us in the morning to the terminal."

Negatief punt:

Aucun.

G

Gabriëlle

12/03/2026 16:08:11

10/10
Positief punt:

"Simpele kamers maar super schoon, fijne douche, goede koelkast en heerlijke bedden. De keuken was ook altijd schoon en hygiënisch. Er zijn genoeg plekjes om lekker te zitten, ook voor het ontbijt. Goed en gratis parkeren bij de accommodatie. Het personeel, wij zijn ontvangen door Magdy, is ook super vriendelijk en denkt met ons mee. Voor ons was de locatie top, onze vrienden wonen dichtbij en je kan makkelijk wandelen naar het gezellige plantsoen Marie Pampoen en naar Pietermaai/Punda. Wij hebben een fijn verblijf gehad hier!"

Negatief punt:

Alles was goed

M

Maud

13/12/2023 11:43:13

9/10
Positief punt:

"Wat een goede plek! Genet zorgde voor een zachte landing in het drukke Addis Abeba. Wat een fijn mens. Wijs, oprecht en authentiek. We genoten van de heerlijke ontbijtjes met haar en de gesprekken die we hadden. Genet zorgde voor vervoer vanaf het vliegveld, een gids, belde ride voor ons, zorgde voor een telefoonkaart en tipte Fendika cultureel centrum (voor ons het hoogtepunt van het bezoek aan de stad). Het enige nadeel is dat het guesthouse vrij ver van het centrum ligt. Zeker in de spits ben je lang onderweg. Genet, Martha en Sofia, thank you very much."

Negatief punt:

Aucun.

M

Maud

13/12/2023 11:43:13

9/10
Positief punt:

"Wat een goede plek! Genet zorgde voor een zachte landing in het drukke Addis Abeba. Wat een fijn mens. Wijs, oprecht en authentiek. We genoten van de heerlijke ontbijtjes met haar en de gesprekken die we hadden. Genet zorgde voor vervoer vanaf het vliegveld, een gids, belde ride voor ons, zorgde voor een telefoonkaart en tipte Fendika cultureel centrum (voor ons het hoogtepunt van het bezoek aan de stad). Het enige nadeel is dat het guesthouse vrij ver van het centrum ligt. Zeker in de spits ben je lang onderweg. Genet, Martha en Sofia, thank you very much."

Negatief punt:

Aucun.

M

Maurice

23/08/2025 22:28:25

8/10
Positief punt:

"Locatie en de cultuur avond waar we toevallig aan mee konden doen. Top. Incl. Buffet met locaal eten en dans. Geweldig."

Negatief punt:

Kamer was wat oud en klein. Vooral toilet en douche was wel echt niet meer van deze tijd.

J

Judith

02/12/2025 16:31:47

9/10
Positief punt:

"De ontzettend aardige eigenaar en personeel. Locatie was ook goed. Kamer ruim. Ik kreeg spontaan bij ontbijt heerlijke verse moringa thee. Ik heb geen oordoppen nodig gehad en dat had ik wel verwacht."

Negatief punt:

Goede prijs-kwaliteit. Bedden zoals bijna overal in Nepal hard.

Z

Zarina

26/12/2025 08:24:53

8/10
Positief punt:

"Easy to find foods & shopping malls are near, walking distance. Stay is very secured."

Negatief punt:

Our booking description on the rooms & no of beds aren't the same, i have to contact the owner to get me another xtra beds. Also, 1 of the unit we gotten a rocking bed frame.

D

Darren

13/10/2025 18:34:29

9/10
Positief punt:

"An excellent accommodation option (with self-checkin) in the heart of St. John’s."

Negatief punt:

Aucun.

C

Chenxi

16/02/2026 10:30:46

10/10
Positief punt:

"This hotel has a great location, being close to all the major attractions. Not only is it clean and tidy, but the hotel staff also provide excellent service."

Negatief punt:

Aucun.

J

Jamie

18/02/2026 16:07:08

10/10
Positief punt:

"It was really good value for money in the area, the breakfast was nice and filling, egg made fresh, avocado, toast, fruit, coffee and tea. The room was really nice we thought it might be cold but the blankets kept us perfect temperature. Only a 4 minute drive from the bus terminal. The man on reception kindly flagged a tuktuk down for us in the morning to the terminal."

Negatief punt:

Aucun.

E

Ewart

13/11/2025 22:39:23

8/10
Positief punt:

"It’s located close to the local amenities and it’s quietly tucked away"

Negatief punt:

I don’t like sharing bathrooms

J

Jessie

27/01/2026 18:35:12

8/10
Positief punt:

"Staff very welcoming and accommodating, kettle tv and fridge in rooms excellent location"

Negatief punt:

Aucun.

Z

Zarina

26/12/2025 08:24:53

8/10
Positief punt:

"Easy to find foods & shopping malls are near, walking distance. Stay is very secured."

Negatief punt:

Our booking description on the rooms & no of beds aren't the same, i have to contact the owner to get me another xtra beds. Also, 1 of the unit we gotten a rocking bed frame.

A

Andrew

29/10/2025 00:49:01

10/10
Positief punt:

"The best thing about here is it's a great place to meet travellers in Bolivia and is very social. Very friendly, understanding and caring hosts. Good location and good facilities. Would come back again."

Negatief punt:

Nothing. All was good.

M

M

23/08/2024 20:35:11

8/10
Positief punt:

"Prachtig ingericht, veel aandacht aan besteed, voorzien van alle gemakken en midden in centro storico."

Negatief punt:

Eigenlijk niets, maar als we dan iets moeten noemen dan de slaapbank (kraakt wel behoorlijk). Het gewone bed is superfijn!

Alle bestemmingen