De andere soorten accommodatie in Mexico
Best beoordeelde Pensions in Mexico

Casa Marly
Kilometro 4.5 Carretera Xochilcalco Alpuyeca, Xochitepec

Casa de los Pianos
Calle 21 x 18 frente al parque central, Uaymá

Hotel Casa La Gran Señora
Nicólas Bravo 72 Colonia Centro, Tequila

Los metates
Entrada a Zipolite, Calle Emilio Contreras. Carretera a Puerto Angel, Zipolite

Villa Casalet
Jacarandas, esquina Las Brisas, Puerto Escondido

Maria Del Alma House
Calle París, 220, Coyoacan, Mexico-Stad

Hostal Plaza Central
Plaza de la Constitución 4, Tetela de Ocampo

Casa De La Luz - Guesthouse
Bernardino Aguirre 15, Tlacotalpan

Hotel Amigo Suites
Luis González Obregón #14, Mexico-Stad

Hospedaje La Hoja
Allende, 7. Barrio San Jose, Tepoztlán

Hotel Posada Santa Rita
Independencia, 17, Mascota

Casa Amor Pto Morelos
Marina del Cid, numero 15 , Puerto Morelos

Hotel Casa Condesa Amatlan 84
Amatlan, 84 Colonia Condesa, Mexico-Stad

Castillo Oasis
Calle del Amor 97, Col. Playa del Amor, Zipolite

Hotel y Bungalows Olivares
Avenida Lopez Mateos 16 Colonia Las Playas, Acapulco
De Pensions in andere landen
Trending bestemmingen

Hostal Mirobriga
Vicente Aleixandre, 31, Ciudad-Rodrigo

Dive Timor Guesthouse and Apartments
Ave da Portugal, Dili, Dili

J residence Motel
plot 704, ave Maria Road , Entebbe

Terrazas Guest House-Hostal
2a Avenida Sur,barrio el calvario Suchitoto, Cuscatlán, Suchitoto

Over The Hill Residence - Your Tranquil Oasis
11 Impasse Yvette Richardson, Grand Case

Jamaica Inn Guest House
Weija , Bortianor
Laatste klantbeoordelingen
Gebaseerd op de laatst geverifieerde verblijven
Christel
03/09/2023 13:10:20
"Prijs-kwaliteit een topper, en heel vriendelijk onthaal"
Aucun.
Patrick
24/06/2025 20:58:16
"Mooie huisjes met hartelijke vriendelijke eigenaren. Omgeving was prachtig. Heerlijke honing gekocht. Eten was ook heerlijk. Aardappelsoep als voorgerecht, lekker stukje wild met groente en aarappels. En ijs met lekkere aardbeien."
Alles was goed.
Nicholas
16/02/2026 21:45:48
"Nice food, good location for my needs, very friendly host and staff. Friday nights are great at the bar."
Aucun.
Mohib
14/10/2025 09:23:22
"Very good staff have been staying there since more than 6 years or more"
I luv the property
Pascal
31/12/2025 03:36:34
"Sur ce séjour qui était excellent, il est vrai que la connexion wi-fi est perfectible."
Tout était appréciable, au niveau de l’emplacement et pour l’espace d’ensemble. La piscine a un petit problème de fuite d’où un niveau de hauteur d’eau un peu bas. Ceci n’a que très peu altéré le plaisir de s’y être baigné.
Paul
29/09/2025 03:49:54
"Ik voelde mij helemaal thuis ! Linda en Nue zijn fantastische mensen: openhartig en gastvrij !!! En Nue nam ruimschoots de tijd om mij Kosovo beter te leren kennen !!"
Aucun.
Charlotte
17/07/2025 22:46:31
"Echt een belevenis. Heel oud huis. Met heel vriendelijke mensen. Je kan echt voelen hoe het vroeger was. En nu nog steeds is. Wel airconditioning 👍👍"
Je neemt best een kleine rugzak mee voor de tijd dat je er logeert. Het is enkel te voet te bereiken. En het is klimmen op de kasseien naar boven.
Victoria
11/03/2025 21:30:42
"Aredamento rustico e molto tradizionale. Un ambiente accogliente e stupendo"
Deve essere più curato in minimo dettaglio. Per il resto è tutto perfetto
Marek
06/01/2026 12:42:18
"A very nice hotel in a gated area. Clean and safe. Excellent, helpful, and warm-hearted staff. Delicious dinner and breakfast. Fast Wi-Fi connection. The best hotel experience in the entire Republic of the Congo so far."
Aucun.
Lisanne
09/06/2024 08:12:27
"Mooie locatie, lekker ontbijt en super vriendelijk personeel"
De stroom werd overdag soms uit gezet waardoor er geen warm water was en telefoons niet opgeladen konden worden
Christina
31/08/2025 15:02:57
"Very accessible and comfortable. Breakfast was nice it is value for money."
I wish the curtains were a bit darker because they let in al of of light in the morning.
Patrick
24/06/2025 20:58:16
"Mooie huisjes met hartelijke vriendelijke eigenaren. Omgeving was prachtig. Heerlijke honing gekocht. Eten was ook heerlijk. Aardappelsoep als voorgerecht, lekker stukje wild met groente en aarappels. En ijs met lekkere aardbeien."
Alles was goed.
Moniek
17/04/2025 21:06:17
"De kamer was uit een Oosters sprookje, met een geweldige nis waar het bed in lag en een prachtige douche waar ik in zou kunnen scuba diven als ik hem als bad had kunnen gebruiken. De gemeenschappelijke ruimte is een droom en zo knus. Ik moest even wennen aan de wapperende vlaggetjes maar uiteindelijk bracht juist dat me in slaap. De breakfast / lunchroom die in het hotel ligt serveert heerlijk eten. Ik werd door Amira ontvangen alsof ik familie was en als female solo traveller waardeerde ik het enorm dat ze regelmatig even checkte hoe het met mij ging. Ik voelde me helemaal thuis toen de tweede dag de kat van het hotel mij adopteerde en vanaf dat moment elke nacht bij me sliep, 8 nachten lang."
Soms deed het water van de douche het niet, dan was er denk ik net elders in het hotel gedoucht. Het matras was aan vervanging toe, maar als je alleen bent kan je best een comfortabele plek vinden en heerlijk slapen.
Bert
25/01/2025 13:33:36
"De lady was zeer gastvrij. Verder was het zwembad heerlijk, en het uitzicht prachtig. De kamer was zeer ruim."
Het is niet ver van een prachtig strand, alleen je moet net even een drukke weg over.
Peter_zonhoven
14/02/2026 15:49:31
"Locatie was perfect om Reykjavik te bezoeken. Op 200 meter heb je bushalte Klambratun waar je met buslijn 3(BSI busterminal) of 6 direct in het centrum bent. Lijn 55 brengt je naar de luchthaven. De citycard geeft je trouwens toegang tot gratis openbaar vervoer. Indien je dit niet wenst, wandel je ongeveer 15 minuten tot het centrum. De eigenaars van het guesthouse waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was eenvoudig maar lekker. Voor ons is die hele poespas 's morgens niet nodig."
Het viel niet echt tegen maar het was een beetje jammer dat je gedurende de dag de koffiemachine niet kan gebruiken. Na een lange wandeling of een uitstap kan een tas koffie deugd doen.
Lennart
28/11/2024 20:18:00
"Fantastisch uitziek en zeer vriendelijke host (Ian) Ian was erg behulpzaam en openhartig."
Aucun.
Hendrikvrolijk
12/03/2025 13:29:15
"Fantastich vrijstaande charmante oude villa met veel houtsnij werk. Zeer goed en huiselijk in gericht met veel chil ruimte en een tuin. Kortom een thuis gevoel. Een schat van een vrouw die je verwelkomt en heel veel voor je regelt. Beter kan niet!"
Niets
Indira
27/04/2024 11:34:34
"Voor de overnachting voor onze vervolg reis was dit perfect. De manager hielp ons goed uit."
Aucun.
Christel
03/09/2023 13:10:20
"Prijs-kwaliteit een topper, en heel vriendelijk onthaal"
Aucun.
Chaepyeong
14/03/2026 22:20:22
"It was a satisfying stay. The owner was kind, and the accommodation was clean and nice. The breakfast was delicious too. It is a place I would like to stay again."
Aucun.
Linq
17/03/2026 03:08:18
"Blood 🩸 stains on my bed sheets I have noticed in the morning."
Aucun.
Jacqueline
21/11/2025 16:20:55
"Comfortabel bed, klein keukentje in de kamer, grote kamer, terras"
Aucun.
Peter_zonhoven
14/02/2026 15:49:31
"Locatie was perfect om Reykjavik te bezoeken. Op 200 meter heb je bushalte Klambratun waar je met buslijn 3(BSI busterminal) of 6 direct in het centrum bent. Lijn 55 brengt je naar de luchthaven. De citycard geeft je trouwens toegang tot gratis openbaar vervoer. Indien je dit niet wenst, wandel je ongeveer 15 minuten tot het centrum. De eigenaars van het guesthouse waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was eenvoudig maar lekker. Voor ons is die hele poespas 's morgens niet nodig."
Het viel niet echt tegen maar het was een beetje jammer dat je gedurende de dag de koffiemachine niet kan gebruiken. Na een lange wandeling of een uitstap kan een tas koffie deugd doen.
Lucky
04/03/2026 10:27:20
"The bed was comfortable and the room spacious. The bathroom was old but the hot water worked well. There was a fridge. Overall a decent stay."
The toilet leaked all over the bathroom floor. It feels a bit out of town but only a short drive away.
Victor
19/03/2026 12:15:17
"Good location by the sea which is not far from the main street of Palau where you can find restaurants and groceries (less than 10 minutes walking). Huge room and comfy beds. The staff is really friendly and he dropped us off at the airport. No complaints"
Aucun.
Pablo
24/09/2024 13:36:02
"Había de todo, muy cerca, muy buena calidad precio. Muy buena disposición de dueño. Todo muy cómodo."
Nada, todo bien.
Christina
31/08/2025 15:02:57
"Very accessible and comfortable. Breakfast was nice it is value for money."
I wish the curtains were a bit darker because they let in al of of light in the morning.
Muhammad
25/02/2024 13:15:03
"Great hospitality, kind owner. Quiet location and comfy"
The shower is a bit uncomfortable
Peter_zonhoven
14/02/2026 15:49:31
"Locatie was perfect om Reykjavik te bezoeken. Op 200 meter heb je bushalte Klambratun waar je met buslijn 3(BSI busterminal) of 6 direct in het centrum bent. Lijn 55 brengt je naar de luchthaven. De citycard geeft je trouwens toegang tot gratis openbaar vervoer. Indien je dit niet wenst, wandel je ongeveer 15 minuten tot het centrum. De eigenaars van het guesthouse waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was eenvoudig maar lekker. Voor ons is die hele poespas 's morgens niet nodig."
Het viel niet echt tegen maar het was een beetje jammer dat je gedurende de dag de koffiemachine niet kan gebruiken. Na een lange wandeling of een uitstap kan een tas koffie deugd doen.
Christel
03/09/2023 13:10:20
"Prijs-kwaliteit een topper, en heel vriendelijk onthaal"
Aucun.
Sjors
25/09/2025 20:36:27
"Lekker rustig en gezellig ontvangst bij het ontbijt"
Geen hotel personeel gezien
Alexandre
02/11/2025 14:16:08
"The host is friendly. The place is simple but perfect for a peaceful night's sleep."
Aucun.
Jacqueline
21/11/2025 16:20:55
"Comfortabel bed, klein keukentje in de kamer, grote kamer, terras"
Aucun.
Lerato
22/12/2024 11:30:20
"It is the treatment by everyone for me. I appreciate them one by one for making me and my kids feel at home away from a home 1700 km away. We felt so welcome, and yes this is always the case"
nothing
Wolfgang
29/08/2025 21:13:33
"Everything excellent! Many thanks for the warm welcome and the wonderful time at the Värdshus."
Aucun.
Anke
16/03/2026 13:27:16
"Hele vriendelijke ontvangst, host heel bubbly en leuk. Goede toegangsweg en lekker rustig met een paar andere huurders naast je."
Veel afval rondom in de struiken, geen buiten zit plaats, keuken niet volledig (alleen maar vorken en geen messen). Het nodigde niet uit om zelf te koken. Wel zeep in de badkamer, geen shampoo. Airconditioning had veel lawaai
Sai
17/04/2025 07:08:20
"Especially good service & care for foreigners guest"
care & service/clean
Aissatou
18/11/2025 15:28:14
"Keeps its promises. The owner, Mr Fadiga saved my life after the Radisson hotel had cancel my booking (and the booking of 30+ guests) without informing us of this in advance. Facing the emergency situation, Mr Fadiga kindly confirmed and ensure there would be a room available for me. He told me that Mr Manet would pick me up from the airport and all promises were kept. Mr Manet was professional, friendly and helpful from the beginning to the end. He took me everyday to the the conference I had come to attend (1 hour away) and back. He was always punctual and easy to reach. This was an excellent service. The room was very large and clean. The hot water tank, air con and TV worked perfectly."
Nothing.
Victoria
11/03/2025 21:30:42
"Aredamento rustico e molto tradizionale. Un ambiente accogliente e stupendo"
Deve essere più curato in minimo dettaglio. Per il resto è tutto perfetto
Sjors
25/09/2025 20:36:27
"Lekker rustig en gezellig ontvangst bij het ontbijt"
Geen hotel personeel gezien
Karin
21/06/2024 10:50:22
"De kamer is zeer schoon en het hotel ligt heel centraal in het oude centrum van zurich. Op verzoek waterkoker gekregen, heel fijn."
Er zit een tussendeur tussen twee kamers (in ieder geval in de mijne) om er familiekamers van te kunnen maken. Door deze deur hoor je echt alles van de buren. Misschien zou deze beter geïsoleerd kunnen worden. Verder is het zo schoon dat elke dag je bed afgehaald wordt en je zelf je bed opnieuw moet opmaken. Na een lange drukke dag vond ik dat niet de leukste activiteit. Het is jammer dat er geen minibar is, zeker omdat het een dependance is.
Indira
27/04/2024 11:34:34
"Voor de overnachting voor onze vervolg reis was dit perfect. De manager hielp ons goed uit."
Aucun.