Andere accommodatietypes in Sao Tomé en Principe
Best beoordeelde Bed & breakfasts in Sao Tomé en Principe

Residencialdes
Rua da Caixa n.º 154, Distrito de Água-grande-São Tomé, São Tomé

Refúgio Da Ilha
Estrda Nº1, Água Casada, Lobata, Rio do Ouro

Pousada Vila Paraíso
Sao Joao dos Angolares, Sao Tome Angra Toldo, Sao Tomé, Santa Cruz

Micaval Residential
Fruta-Fruta Boca louca, São Tomé

Residêncial Tamarindos
residencial tamarindos morro peixe, M. Peixe

Sonho Non
Uba Budo Praia, Santana

Big Mama's Little House Casa da Mãe Grande
Estrada da Praia - Porto Alegre - STP, Porto Alegre

Recanto
Rua 3 de Fevereiro 1, São Tomé

Albergaria Porcelana
Ponte Tavares, Estrada de Fruta-Fruta R/C e 1º, São Tomé

Pensão restauração horizonte
São João Príncipe, São João
De Bed & breakfasts in andere landen
Trending bestemmingen

Stanislas Maison d'hotes
RUE PAUL LANGEVIN RUE DEZGAD ZONE 4C, Marcory, Abidjan

Anna Bed & Breakfast
Võidu 57, Kallaste

Guide francophone à angkor wat
Angkor Nature Voyages Guide francophone à angkor wat, Phumĭ Thnál

Calypso Home Oran
place 20 aout ain el turck, Oran

Reset
Joris Klasweg 37, Zanderij

Subira House
Behind Lamu Fort, Lamu
Laatste klantbeoordelingen
Gebaseerd op de meest recente geverifieerde verblijven
Anjola
14/12/2023 14:59:24
"I really liked the staff. Estelle was a great host"
Nothing
Wilhelmina
05/12/2025 21:40:15
"Erg sfeervol en mooi kleinschalig hotel. Prachtige tuin met zitjes en zwembad, eigen parkeergelegenheid, sfeervol ingericht. Badkamer was ok. Goede stille airco, prima bed wat wel wat krasjes door , ik denk, een soort van plastic hier om het matras. Koffie & thee faciliteiten op de kamer en ook een koelkastje. Prima ontbijt was inclusief."
Aucun.
Tiu
01/12/2025 14:26:39
"The view is really great, the room is clean. Breakfast was very simple, but enough to fill our stomach."
Bathroom has mouldy smell, so needs to open window for ventilation. The building doesn’t have elevator, so if you have big luggage, it will be an issue to move your luggage.
Alje
10/08/2025 00:55:23
"Vriendelijke ontvangst en prima kamer. Goed ontbijt. Erg rustig, fijn."
Aucun.
Kamal
22/04/2025 20:49:38
"The family that runs this Pansion was very kind, from the very beginning till we left the place. They showed us a map and gave directions to S. James Church and other places to visit, which was very useful. They made us a delicious dinner late at night, and a home style breakfast. They are a very welcoming family, Thank you!"
Aucun.
Rudi
17/04/2025 17:45:12
"I want this breakfast every morning! And try the local wine."
Aucun.
Stephane
09/02/2024 22:49:56
"L'accueil chaleureux, respectueux la gérante nous a très bien accueilli sympa très présent à répondre à toutes les questions la chambre bien propre aéré surtout bien sécurisé"
Une erreur des clé du portail principal alors fallait à chaque entrée devoir frapper pendant de longues minutes le gardien de nuit sachant cela m'a laissé sortir je lui ai dit je revenais tard a mon arrivée je suis resté 45 minutes dehors à frappé grâce au groupe d'échange avec le client j'ai écris la gérante très déranger du soucis ma rassuré qu'elle fait tout son possible pour joindre le gardien celui ci arrivée 30 minutes plutard même pas s'excuser Et aussi avoir plus de chaîne à la télé j'ai été obligé de regarder France 24 durant tout mon séjour
Sephton
22/12/2025 06:08:24
"Location was good, breakfast view was perfect, local of accommodation was perfect. Breakfast was good"
Aucun.
Stephan
06/03/2026 14:53:20
"Ontbijt was top, host was zeer vriendelijk! En een heel fijn zwembad."
Aucun.
Anke
06/08/2025 22:18:47
"Vis 101 is een heerlijke B&B in een klein, charmant dorpje bovenop een berg. Jenny, de lieve en attente eigenaresse, is een fantastische kok en zorgt met haar ontbijtbuffet elke ochtend voor een perfecte start van de dag. Ook haar diners zijn overheerlijk met veel groenten uit eigen tuin. De kamers zijn schoon, mooi ingericht en bieden een prachtig uitzicht. De aanwezigheid van Skip, een border collie, en twee katten maakt het extra gezellig! We kunnen deze plek van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar rust, natuur en oprechte gastvrijheid."
-
Veronique
13/01/2026 09:59:07
"Rose and the rest of the staff - they couldn’t do more to help and to make our stay the best! The place is in lovely old-style buildings with beautifully furnished rooms in a peaceful location. We loved the short cycle on complementary bikes to West Bay for the sunsets."
Liked it all!
Odette
11/10/2025 20:39:28
"The location was out of this world. Having various room types: stone houses, bungalows or tents. Clean & calm if you are searching for some relaxation in the middle of the nature. The food is amazingly good in a very well decorated restaurant and the views of the mountains and valleys are wonderful."
Aucun.
Shelburn
22/10/2025 03:13:41
"I liked the hotel because it was clean, safe and secure.The staff was friendly."
The hot shower was a bit troublesome but we eventually got it to work
Merleen
14/03/2026 00:09:12
"Location was great. And nothing beats the local dishes for breakfast. The convience of the washer and dryer right in the apartment was awesome!! I think the gated area added to the security of the apartment, and so you feel safe staying there."
I think some basic essentials would be nice, like salt, pepper, and oil to cook with:-)
Marc
07/05/2023 08:53:20
"De studio was erg schoon en alles was aanwezig. Daarnaast mochten we ook gebruikmaken van de keuken en overige faciliteiten die boven in de guesthouse aanwezig waren. Dus wij hebben in de keuken boven gekookt. Dat was prima"
Studio was een souterrain, dus geen uitzicht en weinig daglicht. Klein aandachtspuntje voor de eigenaar, was nogal nadrukkelijk aanwezig in de gemeenschappelijke woonkamer. Hij was ziek en bivakkeerde daar. Dit zorgde ervoor dat de gasten daar niet gingen zitten en ook niet in de aangrenzende serre.
Marc
07/05/2023 08:53:20
"De studio was erg schoon en alles was aanwezig. Daarnaast mochten we ook gebruikmaken van de keuken en overige faciliteiten die boven in de guesthouse aanwezig waren. Dus wij hebben in de keuken boven gekookt. Dat was prima"
Studio was een souterrain, dus geen uitzicht en weinig daglicht. Klein aandachtspuntje voor de eigenaar, was nogal nadrukkelijk aanwezig in de gemeenschappelijke woonkamer. Hij was ziek en bivakkeerde daar. Dit zorgde ervoor dat de gasten daar niet gingen zitten en ook niet in de aangrenzende serre.
Eduard
04/01/2026 21:05:42
"The owner decorated the apartment with great taste in the local style. There is a garage and a large rooftop veranda. We were kindly provided with an early breakfast."
Aucun.
Linda
18/12/2023 17:24:26
"It was a nice hotel.our room was very clean and the service is one of the best I've ever seen. The staffs are super friendly and are happy to help us whenever we need. I would strongly recommend!"
Aucun.
Josephine
09/11/2025 13:09:17
"Fantastische locatie mooie natuur fijne staf goed ontbijt Absoluut de moeite waard waard als ik weer in Bangalore moet zijn zal ik zeker hier verblijven"
Aucun.
Frank
06/11/2023 21:39:30
"De vriendelijke en behulpzame gastvrouw Lilija deed er alles aan om het verblijf nog prettiger te maken dan het al was. Haar persoonlijke benadering maakte van het ontbijt een fijn begin van de dag."
Aucun.
Jan
18/01/2024 04:58:28
"Vriendelijk personeel, propere kamer. Ik heb een betere kamer gekregen wat heel gul is!"
Aucun.
Abul
13/12/2025 17:23:22
"Well, co-operative but mosquitoes disturb me much more."
Aucun.
Myrthe-roos
29/02/2024 18:36:32
"Een grote kamer met goede faciliteiten. We hebben erg genoten op dit plekje! Schoon en dichtbij alles. Ik adviseer je om excursies via het hotel te boeken. Ze weten de beste adresjes voor de beste prijzen. We gingen een avond vissen met de hotel manager en die vis lag die avond door het gezin bereidt op ons bord. Een erg fijn plekje!"
Niks
Linda
18/12/2023 17:24:26
"It was a nice hotel.our room was very clean and the service is one of the best I've ever seen. The staffs are super friendly and are happy to help us whenever we need. I would strongly recommend!"
Aucun.
Christiane
06/03/2026 16:21:31
"Sushma and her husband were really lovely and helpful - milk for the morning coffee, delicious Orange juice and the phone number of a reliable taxi driver 😊 We got great advice to get around in the area without using a car, all in walking distance of 15-30 mins. The bed is very comfortable. A huge bathroom with hot water."
It’s a residential area and in the evening it’s tricky to get a taxi at the main road to go to Grace Bay where you‘ll find most restaurants. To return is easy as there are always taxis at the Ritz Carlton. We didn’t want to rent a car as we only stayed 2 days which was okay in the day but a little tricky in the night.
Paul
03/09/2025 22:10:33
"Betrokkenheid van de eigenaar om je verblijf helemaal naar je zin te maken."
Geen negatieve dingen
Steve
22/01/2026 01:49:38
"Laid back, pretty isolated location."
Living room floor was oily.
Marc
07/05/2023 08:53:20
"De studio was erg schoon en alles was aanwezig. Daarnaast mochten we ook gebruikmaken van de keuken en overige faciliteiten die boven in de guesthouse aanwezig waren. Dus wij hebben in de keuken boven gekookt. Dat was prima"
Studio was een souterrain, dus geen uitzicht en weinig daglicht. Klein aandachtspuntje voor de eigenaar, was nogal nadrukkelijk aanwezig in de gemeenschappelijke woonkamer. Hij was ziek en bivakkeerde daar. Dit zorgde ervoor dat de gasten daar niet gingen zitten en ook niet in de aangrenzende serre.
Laurens
03/12/2025 23:35:31
"Wonderful spot at the lake. Great staff. Great food. Spot to relax and have a beer with a view"
..
Stephane
09/02/2024 22:49:56
"L'accueil chaleureux, respectueux la gérante nous a très bien accueilli sympa très présent à répondre à toutes les questions la chambre bien propre aéré surtout bien sécurisé"
Une erreur des clé du portail principal alors fallait à chaque entrée devoir frapper pendant de longues minutes le gardien de nuit sachant cela m'a laissé sortir je lui ai dit je revenais tard a mon arrivée je suis resté 45 minutes dehors à frappé grâce au groupe d'échange avec le client j'ai écris la gérante très déranger du soucis ma rassuré qu'elle fait tout son possible pour joindre le gardien celui ci arrivée 30 minutes plutard même pas s'excuser Et aussi avoir plus de chaîne à la télé j'ai été obligé de regarder France 24 durant tout mon séjour
Joanna
22/10/2025 01:35:48
"Piękna lokalizacja. Dobre śniadanie - warto zamówić. Życzliwa i pomocna właścicielka."
Aucun.
Marc
07/05/2023 08:53:20
"De studio was erg schoon en alles was aanwezig. Daarnaast mochten we ook gebruikmaken van de keuken en overige faciliteiten die boven in de guesthouse aanwezig waren. Dus wij hebben in de keuken boven gekookt. Dat was prima"
Studio was een souterrain, dus geen uitzicht en weinig daglicht. Klein aandachtspuntje voor de eigenaar, was nogal nadrukkelijk aanwezig in de gemeenschappelijke woonkamer. Hij was ziek en bivakkeerde daar. Dit zorgde ervoor dat de gasten daar niet gingen zitten en ook niet in de aangrenzende serre.
Filippova
25/08/2025 11:08:47
"Ontbijt is gewoon lekker, het wordt vers gemaakt zoals thuis. Wij landden vrieg in de morgen en waren in op de accomodatie om 9 uur in de morgen, maar het was geen probleem en onze kamers waren voor ons klaargemaakt. Wij konden ook al direct ontbijten, wat wij konden waarderen. Kamers zijn basic, maar daar hebben wij zelf voor gekozen. De locatie is perfect, direct in het oude centrum, niet ver van Registan."
niets
Gabrielle
08/06/2023 16:57:59
"Great breakfast and I like that it was a la carte. I can't say enough about it nor about the staff. Everyone was very courteous, professional, helpful, and accommodating. I also loved the location, only a few minutes from Palais Sans-Souci and Citadelle."
The air conditioning was rationed a bit much
Bas
14/02/2024 23:07:11
"Gezellig hotel en perfecte uitvalbasis om te skiën in Klinovec. Adam en zijn vrouw regelen alles perfect voor hun gasten."
Niets wat niet beviel.
Cynthia
24/11/2024 11:56:36
"Otto en Barbra waren zeer gastvrij en behulpzaam en hebben voor een heerlijk ontbijt gezorgd!"
Niets
Cees
14/08/2025 07:23:07
"Het appartement ligt midden in het historische centrum van Ohrid"
Eenvoudig appartement prima bedden en schoon
Balx34
15/03/2026 11:29:45
"Chambre avec salle de bain et petit frigo très apprécié. Piscine. Petit déjeuner de qualité !"
Hélas clim défectueuse mais hôte réactif en nous proposant un ventilateur très silencieux et ce fut très bien.
Sjoerd
27/10/2025 03:39:38
"Gastheer en familie zijn heel vriendelijk! Absolute aanrader voor wie naar Sapa gaat!"
Aucun.